Tác giả :Đỗ Mạnh Cường
Đỗ Mạnh Cường - Trường Đại học Sư phạm Kỹ thuật TP.HCM

ABSTRACT: Many traditional methods are using to evaluate the effectiveness of traning. However, most of them are very difficult to apply to short-term courses. One of the reasons is that marks, which are quantifiable, are not emphasized in these courses. The best way to evaluate the effectiveness of these courses is to measure the changes of the learners in their attitudes. This paper is about a method to evaluate the effectiveness of short-term pedagogical training courses through measurement the changes in classroom environment.
Toàn văn bài báo ( Thầy/cô vui lòng đăng nhập bằng email ...@hcmute.edu.vn để xem)
Góp ý
Họ và tên: *  
Email: *  
Tiêu đề: *  
Mã xác nhận:
 
 
   
  
 
 
   
 *
Copyright © Tạp Chí Khoa Học Giáo Dục Kỹ Thuật - Trường Đại Học Sư Phạm Kỹ Thuật - TP.HCM  
Địa chỉ: Phòng 601B, 1 Võ Văn Ngân, Quận Thủ Đức, Thành Phố Hồ Chí Minh. 
Điện thoại: 08-3722.1223 (8168)
Email:
tapchikhgdkt@hcmute.edu.vn

                                      
                                

Truy cập tháng: 19,787

Tổng truy cập:246,726