Tác giả :
TS. Đỗ Mạnh Cường-Viện Nghiên Cứu Phát Triển GDCN

TÓM TẮT: Bài viết này giới thiệu một số mô hình tiếp cận đào tạo như Lý Thuyết Học Thông Thạo, ADDIE (Phân tích, Thiết kế, Phát triển, Thực hiện, Đánh giá), FEA (Phân tích Trước-Sau), và CBT (Đào tạo theo năng lực), từ đó chúng tôi đề nghị một mô hình đặc biệt cho việc thiết kế chương trình đào tạo người khuyết tật do bệnh phong.

ABSTRACT: This paper introduces some of the models such as Learning Mastery, ADDIE (Analysis, Design, Development, Implementation, Evaluation), FEA (Front-End Analysis) models, and CBA(Competency-Based Training Approach). Based on those, we propose a special model to design curricula for handicapped lepers
Full text (Click here)
Góp ý
Họ và tên: *  
Email: *  
Tiêu đề: *  
Mã xác nhận:
 
 
RadEditor - HTML WYSIWYG Editor. MS Word-like content editing experience thanks to a rich set of formatting tools, dropdowns, dialogs, system modules and built-in spell-check.
RadEditor's components - toolbar, content area, modes and modules
   
Toolbar's wrapper  
Content area wrapper
RadEditor's bottom area: Design, Html and Preview modes, Statistics module and resize handle.
It contains RadEditor's Modes/views (HTML, Design and Preview), Statistics and Resizer
Editor Mode buttonsStatistics moduleEditor resizer
 
 
RadEditor's Modules - special tools used to provide extra information such as Tag Inspector, Real Time HTML Viewer, Tag Properties and other.
   
 *
Copyright © Tạp Chí Khoa Học Giáo Dục Kỹ Thuật - Trường Đại Học Sư Phạm Kỹ Thuật - TP.HCM  
Địa chỉ: Phòng 601B, 1 Võ Văn Ngân, Quận Thủ Đức, Thành Phố Hồ Chí Minh. 
Điện thoại: 08-3722.1223 (8168)
Email:
tapchikhgdkt@hcmute.edu.vn

                                      
                                

Truy cập tháng: 46,954

Tổng truy cập:649,210