Tác giả :
Vũ Thanh Nguyên - Sở Bưu chính Viễn thông Thành phố Hồ Chí Minh

Abstract: This paper mentions hybrid model in Marketing support decision. Using fuzzy system and neural network with specialist knowledge, this model researches marketing points, sets up points criteria and uses them to evaluate and to analyze marketing model. This model using fuzzy system and neural network can apply to training in Universities and to support marketing decision in business.
Toàn văn bài báo ( Thầy/cô vui lòng đăng nhập bằng email ...@hcmute.edu.vn để xem)
Góp ý
Họ và tên: *  
Email: *  
Tiêu đề: *  
Mã xác nhận:
 
 
   
  
 
 
   
 *
Copyright © Tạp Chí Khoa Học Giáo Dục Kỹ Thuật - Trường Đại Học Sư Phạm Kỹ Thuật - TP.HCM  
Địa chỉ: Phòng 601B, 1 Võ Văn Ngân, Quận Thủ Đức, Thành Phố Hồ Chí Minh. 
Điện thoại: 08-3722.1223 (8168)
Email:
tapchikhgdkt@hcmute.edu.vn

                                      
                                

Truy cập tháng: 19,623

Tổng truy cập:246,562